Reparatieprocedure zonnebril

De zonnebril is in veel gevallen onmisbaar. Hij beschermt uw ogen tegen de zon en fel licht. Als uw favoriete zonnebril kapot is, wilt u natuurlijk dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost. Zijn bijvoorbeeld de glazen beschadigd, een pootje afgebroken of is de neusbrug kapot? Een nieuwe zonnebril kopen is zonde als de oude nog gewoon gerepareerd kan worden. Het bestellen van de meeste onderdelen van uw zonnebril is in de meeste gevallen zo gebeurd.

Vaak kunt u zelf uw kapotte zonnebril repareren als de nieuwe onderdelen binnen zijn. Wilt u toch liever dat een professional uw zonnebril repareert? Dan staan wij voor u klaar!

De collega’s van onze reparatie afdeling kunnen onder andere de volgende reparatie voor u uitvoeren:

  • Glas vervanging
  • Pootjes (veren) vervangen
  • Oortips, neuspads en andere kleine onderdelen vervangen
  • Montuur verwisselen
  • Neusbrug vervangen

 

Reparatieprocedure

Zijn de onderdelen die u nodig hebt nog bestelbaar? Dan kunnen wij ze voor u bestellen en monteren. Zo is uw geliefde zonnebril in een mum van tijd weer klaar. Als u gebruik wilt maken van onze service, kunt u de volgende stappen ondernemen:

  1. Neem contact met ons op via, info@merkbrillen.nl, om er zeker van te zijn dat de benodigde onderdelen nog leverbaar zijn.
  2. Bestel de benodigde onderdelen via Merkbrillen.nl en geef ook aan dat u de reparatie door ons wilt laten uitvoeren.
  3. Stuur uw zonnebril met uw ordernummer + naam- en adresgegevens naar het volgende adres:

Ombits
Baander 24
7811 HJ Emmen

  1. Wanneer wij de onderdelen hebben ontvangen van de fabriek uit Italië en uw zonnebril bij ons binnen is gekomen, wordt de reparatie uitgevoerd binnen 1-3 werkdagen. Let op:
  2. Uw zonnebril wordt na het uitvoeren van de reparatie middels PostNL zending retour gezonden naar het adres dat u met uw zonnebril heeft meegestuurd.

Kosten reparatie/montage

Voor de reparatie en vervanging van onderdelen wordt een reparatievergoeding gevraagd. De kosten bedragen €20,- De kosten voor de benodigde onderdelen komen uiteraard nog wel over deze reparatiekosten heen. De kosten verschillen per onderdeel. Deze kunt u terug vinden op onze website onder de categorie ‘onderdelen’.

 

Ook goed om te weten

Onze collega’s van de reparartie afdeling hebben ruime ervaring, maar in sommige gevallen is reparatie hier op locatie niet mogelijk. Wanneer dit om wat voor reden dan ook niet mogelijk is, kan het voorkomen dat wij uw bril voor reparatie opsturen naar de fabrikant van het desbetreffende merk. Het kan zijn dat de fabrikant hiervoor kosten in rekening brengt. Is dit het geval dan nemen wij uiteraard van tevoren contact met u op om dit te bespreken.

 

Wilt u graag meer informatie ontvangen over onze reparatieprocedure? Of staat het probleem met uw zonnebril hier niet tussen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice via  info@merkbrillen.nl. Houdt u wel uw volledige typenummer bij de hand? Deze hebben wij nodig om te achterhalen of er nog onderdelen besteld kunnen worden voor uw model en kleur. Het typenummer van uw bril vindt u aan de binnenzijde van het pootje.

 

Reparatie procedure